Crowdfunding

Op 10 september 2020 is onze eerste crowdfunding van start gegaan. Lees hier waarom, en hoe jij kan bijdragen!

Omdat is bewezen dat muziek en bewegen een enorm positief effect heeft bij het herstellen van psychische klachten, willen wij ons programma gaan uitbreiden maar we hebben jullie hulp hard nodig!

De crowdfunding loopt via het platform van Voor de Kunst via de volgende link kom je bij onze campagne pagina.

De mensen die onze stichting al een langere tijd volgen weten dat het onze missie is om zoveel mogelijk vrouwen te helpen met ons creatieve herstelprogramma. Naast dat we zoveel mogelijk vrouwen willen helpen, willen we dit ook op de meest effectieve manier doen die bij ons past. De toevoeging van bewegen en muziek past dan ook heel mooi in ons pakket en we willen graag gaan kijken hoe deze toevoegingen de resultaten beïnvloeden. Om mensen in te huren voor het beweegprogramma en de muzieklessen. En om materialen en instrumenten aan te schaffen, hebben wij geld nodig!

Ook zijn we druk bezig om een aangepast programma te schrijven voor meisjes in de leeftijd van 14 tot en met 18 jaar! Wij geloven dat als we onze aanpak en methodiek gebruiken en ons richten op de pijlers zelfvertrouwen, zelfbeeld en zelfredzaamheid, we een grote impact kunnen maken voor de toekomst van deze jonge meisjes.

Om al het bovenstaande waar te kunnen maken en de stichting dus verder te kunnen ontwikkelen is er €7000,- nodig. Wij hopen dat jullie allemaal willen bijdragen aan onze missie en we met jullie hulp dus nog meer vrouwen, nog beter kunnen helpen naar een mooie en stabiele toekomst.

Wekelijks zullen wij hier de tussenstand verversen! voor een actueel beeld, kijk op de website van voor de kunst bij onze campagne!

Laatste update 14 september 06.49 uur

Creatief herstelprogramma voor vrouwen.

RSIN: 860313839