zo 31 okt. | Huis ter Heideweg 10

31 okt. 09:30 – 15:00
Huis ter Heideweg 10, Huis ter Heideweg 10, 3705 LZ Zeist, Nederland

Over het evenement

Als introvert voelt het soms alsof er in onze drukke maatschappij geen ruimte is om even tot stilstand te komen.

Even een moment om op adem te komen, en helemaal in stilte te zijn.

Als je thuis in stilte bent, ga je vaak toch dingen doen die ''moeten'' in plaats van dingen doen die goed voor je zijn.

Elke maand organiseren wij in ons atelier in Zeist een stilte zondag. Deze dag breng je in stilte door met een kleine groep mensen. Ons atelier is ruim 300m2 en er zijn veel plekjes en hoekjes om je even lekker te kunnen terug trekken.

De dag begint met inloop van 09:30 tot 10:00 en een kopje koffie of thee.

Om 10:00 uur starten we met een fijne geleide meditatie om even helemaal te landen in je eigen lichaam en je aandacht en bewustzijn naar binnen te brengen.

Na de meditatie brengen we de dag door in stilte en is er ruimte om te doen waar jij behoefte aan hebt.

Je kan bijvoorbeeld lekker even blijven liggen in onze mooie meditatie ruimte en genieten van fijne rustgevende muziek en de geur van essentiele olien.

Er is een bibliotheek met boeken waar je uit kan kiezen en een ruim assortiment aan creatieve materialen als je zin hebt om creatief aan de slag te gaan. Je mag natuurlijk ook altijd je eigen boek of creatieve materialen meenemen.

Misschien vindt je het fijn om lekker een dag van je af te schrijven of als ondernemer een dag in stilte te werken aan je bedrijf of projecten.

Om 12:00 uur wordt er doormiddel van een geluid aangegeven dat het lunchbuffet is geopend en kan je genieten van een lichte vegetariche lunch. De hele dag staat er koffie en thee om naar eigen behoefte te pakken en staat er water met vers fruit voor je klaar. Om 15:00 uur geven we met een geluidsignaal aan dat de stilte dag ten einde is gekomen.

Tickets
Prijs