Help mee

Draag je steentje bij

Er zijn veel verschillende manieren waarop jij kan bijdragen.

Geld doneren kan via de website of via een van onze events. Ook zijn we altijd op zoek naar creatieve materialen welke wij in de programma's kunnen gebruiken. Als ondernemer kan jij ook jou diensten of producten ter beschikking stellen. We zijn altijd op zoek naar ondernemers die trainingen, workshops of cursussen willen geven. Heb jij als ondernemer een ander idee hoe jij met jou bedrijf zou kunnen bijdragen dan horen we dat natuurlijk graag.

We zoeken altijd enthousiaste mensen die zich als vrijwilliger willen inzetten, dat kan op meerdere manieren. Je kan deelnemers begeleiden in de programma's en helpen met de creatieve projecten. Ook zoeken we vaak vrijwilligers voor onze evenementen. Op deze pagina lees je meer over de verschillende manieren waarop jij je steentje kan bijdragen. Heb je ideeën die er niet tussen staan? neem dan contact met ons op. De koffie staat altijd klaar en we vinden het leuk als mensen meedenken.

Vrijwilliger

Geef je op als vrijwilliger.

Ondernemer

Stel jou dienst of product ter beschikking.

Donateur

Doneer een bedrag via de site.

You owe yourself the love that you so freely give to others