Creatieve dagbesteding voor vrouwen in de regio Utrecht.

Email: stichtingcreatiefherstel@gmail.com

Bel: 0643172013

Help mee

Draag je steentje bij

Er zijn veel verschillende manieren waarop jij kan bijdragen.

Geld doneren kan via de website of via een van onze events. Ook zijn we altijd op zoek naar creatieve materialen welke wij in de dagbesteding kunnen gebruiken. Als ondernemer kan jij ook jou diensten of producten ter beschikking stellen. We zijn altijd op zoek naar ondernemers die trainingen, workshops of cursussen willen geven. Heb jij als ondernemer een ander idee hoe jij met jou bedrijf zou kunnen bijdragen dan horen we dat natuurlijk graag.

We zoeken altijd enthousiaste vrouwen die zich als vrijwilliger willen inzetten, dat kan op meerdere manieren. Je kan vrouwen begeleiden in de dagbesteding en helpen met de creatieve projecten. Ook zoeken we vaak vrijwilligers voor onze evenementen. Op deze pagina lees je meer over de verschillende manieren waarop jij je steentje kan bijdragen. Heb je ideeën die er niet tussen staan? neem dan contact met ons op. De koffie staat altijd klaar en we vinden het leuk als mensen meedenken.

Vrijwilliger

Geef je op als vrijwilliger.

Ondernemer

Stel jou dienst of product ter beschikking.

Donateur

Doneer een bedrag via de site.

Volg een workshop voor het goede doel

De workshops die worden gegeven bij Stichting Creatief Herstel zijn voor de vrouwen in de dagbesteding gratis te volgen. Ook vrouwen die niks met de stichting te maken hebben kunnen aan deze workshops en evenementen meedoen. De opbrengst van deze workshops komen volledig ten gunste van de stichting. Kijk snel op onze pagina ''Agenda'' om te kijken welke workshops en events er allemaal gepland staan.

You owe yourself the love that you so freely give to others