Creatief Herstelpogramma

Het creatief herstelprogramma is het eerste programma van stichting creatief herstel. Het is een programma van 12 weken wat zich richt op mensen die na het volgen van reguliere therapie moeite hebben om weer vooruit te komen.

Marloes in actie.jpg

Het creatief herstelprogramma is een programma waarbij wordt uitgegaan van wat er wel is en wat iemand wel kan. Het programma duurt in totaal 12 weken. Tijdens deze 12 weken komen de deelnemers 1 dagdeel per week naar ons atelier in Zeist (Utrecht) of Elsloo (Limburg)

We werken met onze unieke methodiek vanuit een werkboek met vragen en opdrachten aan meer zelfvertrouwen en zingeving. Door meditatie en creativiteit te combineren komen de deelnemers uit hun hoofd en meer in contact met hun lichaam en gevoel. Tijdens het programma laten we zien dat je met kleine stapjes ook vooruit kan komen en proberen we de deelnemers met meer zelfvertrouwen de toekomst in te laten gaan.

Na het volgen van het programma kunnen we ook helpen met een vervolg stap. Voor sommige is dat (vrijwilligers)werk, voor anderen misschien een stage plek of andere zinvolle daginvulling.

Inbegrepen in het programma is: 12 weken creatief herstelprogramma, onbeperkt en levenslang toegang tot het online programma, 12 weken lunch, 12 weken creatieve materialen, werkboek met methodiek/vragen/opdrachten.

Wij werken samen met de Regionale Sociale Dienst in Zeist voor vergoeding van het programma. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of vraag je klantadviseur naar meer informatie.

Tijdens schoolvakanties gaan de groepen niet door. (dit kan regio gebonden zijn)

De volgende groepen starten op:

18 juni - Gemixte groep (mannen en vrouwen) in Zeist. (VOL)

1 juli - Online programma (mannen en vrouwen).

13 juli - Vrouwen groep in Elsloo (Limburg).

19 juli - Gemixte groep (mannen en vrouwen) in Zeist.

De tijden in Zeist zijn altijd van 09:30-14:00. In Limburg kan het zijn dat de tijden afwijken. Neem contact op voor meer informatie.

Wil je meer weten? We plannen graag een (online) kennismaking met je in om de mogelijkheden te bespreken.

infographic creatief herstelprogramma.jp