Kwetsbaar Krachtig

Het programma wat zich richt op jongvolwassen in de leeftijd van 16-21 jaar.

Veel jongvolwassenen kampen met onzekerheid en voelen zich hierin vaak eenzaam. Dit programma zorgt ervoor dat jongeren een beter zelfbeeld ontwikkelen en hierdoor meer zelfvertrouwen krijgen. Ook werken we aan meer zelfredzaamheid door te werken aan het leren uitspreken van gevoelens en emoties en door je dus kwetsbaar op te stellen bij de juiste personen. Door over gevoel en emotie te praten kan je voorkomen dat dingen groter worden dan ze hoeven te zijn. Hiermee willen wij voorkomen dat jongeren in de toekomst intensievere zorg nodig hebben omdat vroege signalen niet op tijd zijn opgepakt.

Bij dit programma is ook een conversatie coach aanwezig die jongeren met niet Nederlandse achtergrond of migratie achtergrond helpt om zich beter uit te drukken in de Nederlandse taal.

Aanmelden kan door het contact formulier in te vullen. Wij nemen dan per mail contact op om een kennismaking in te plannen.

73B272D3-679E-40D7-B6FF-CA2516D4DE78.png

Wat zeggen de jongeren over ons programma

"De jongeren groep geeft me zelfvertrouwen en laat me op een positieve manier nadenken over mezelf en wat ik wil bereiken"