Elsloo (Limburg)

In Elsloo op het business park Stein draait het creatief herstelprogramma onder leiding van Dunja Mucha.

De groep vindt plaats op dinsdag van 09:30-14:00. Aanmelden kan via het contactformulier op de site. Dunja neemt dan per mail contact op om een kennismaking in te plannen.

Vanaf het moment dat Ivanka en Marloes wereldkundig maakte dat ze Stichting Creatief Herstel gingen oprichten, voelde Dunja een vlammetje dat aangewakkerd werd. Al van kleins af aan wilt Dunja vrouwen helpen die hetzelfde als haar hebben meegemaakt en het leven niet als even gemakkelijk ervaren. Door vele overlevingsstrategieën in haar leven te hebben toegepast, heeft Dunja veel bereikt maar wist ze niet hoe ze vanuit haar hart moest leven. In 2016 kwam Dunja na een interne opname bij de GGZ in aanraking met explorerende creatieve therapie en is de reis naar haar ware zelf begonnen. Van overleven naar leven beschrijft haar reis het beste. En dat is wat zij andere vrouwen ook mee wilt geven.

Haar droom om de wereld mooier te maken, wilt ze verwezenlijken door voor veel vrouwen hun wereld mooier te maken. Dit bewerkstelligd ze door hen te begeleiden op hun reis in hen verder herstel. Dunja’s expertise is zaken behapbaar en beheersbaar te maken zodat verandering geborgen kan worden. Maar vooral door mee op ontdekkingsreis te gaan naar wat het beste bij iemand past, wordt er blijvend resultaat geboekt. Niets is haar vreemd en zonder oordeel staat zij klaar om vrouwen te begeleiden. Dunja zet haar ervaringsdeskundigheid, coaching achtergrond en creatieve talenten in om anderen te helpen.

Creatief herstelprogramma voor vrouwen.

RSIN: 860313839

logo-anbi-blauw-web-300x205.png