Creatieve dagbesteding voor vrouwen in de regio Utrecht.

Email: stichtingcreatiefherstel@gmail.com

Bel: 0643172013

Ondernemers

Stichting Creatief Herstel werkt graag samen met andere ondernemers. Wij zijn altijd op zoek naar ondernemers die ook graag een steentje willen bijdragen. Dit kan door bijvoorbeeld je diensten of producten als ondernemer ter beschikking te stellen. Of door een workshop of training te komen geven.

Als je het leuk vindt om bij ons een workshop/lezing of training te komen geven dan zijn er 2 opties:

optie 1:

Je verkoopt zelf kaarten voor jou evenement en omdat je onze ruimte gebruikt vragen wij 10% van de opbrengst van de kaartverkoop.

optie 2:

Wij promoten jouw evenement en doen de kaartverkoop via onze website. Als ondernemer krijg je dan 10% van de opbrengst van de kaartverkoop.

Bij beide opties is het zo dat het deel voor de stichting volledig ten gunste komt van de dagbesteding. Ook vragen wij elke ondernemer om een aantal gratis plekken ter beschikking te stellen voor vrouwen die ten tijde van de workshop bij ons aan het traject dagbesteding mee doen. Hoeveel plekken je hiervoor beschikbaar stelt mag je zelf invullen.

Ben je ondernemer en heb je personeel? Je kunt ook een ziek personeelslid bij ons aanmelden voor de dagbesteding.

Neem gerust contact met ons op voor de voorwaarden en mogelijkheden.