Online Programma

De verbinding maken van therapie naar de werkelijkheid vanuit je eigen woonkamer. Met ons programma werk je effectief aan herstel...

Al sinds de start van ons creatieve herstelprogramma krijgen we aanvragen uit heel Nederland. Veel horen we de vraag of het ook mogelijk is om bij ons een programma te volgen als je niet in de buurt woont van Zeist en omstreken. Vanaf nu kunnen we hier gelukkig volmondig "JA" tegen zeggen.

Het hele 12 weeks creatieve herstelprogramma is vanaf nu dus ook thuis online te volgen. Het online programma bevat alle elementen uit het live programma en onze hele methodiek is hierin verwerkt.

Dit vindt je in het online programma:

- Elke week een online meeting met een vaste coach van 3 uur met een vaste groep van maximaal 8      gelijkgestemden.

- 12 meditaties/visualisaties helemaal gericht op jouw herstel.

- Creatieve filmpjes met uitleg over de materialen en de technieken.

- Een zorgvuldig samengesteld werkboek met onze unieke methodiek.

- Filmpjes om je te begeleiden met het beantwoorden van de vragen uit het werkboek.

- Online Masterclasses over verschillende onderwerpen om je meer inzicht in eigen gedrag te geven.

- Toegang tot onze online community met gelijkgestemden uit het online en live programma.

Ons hele online programma is er, net zoals het live programma, op gericht om jou te helpen met kleine stapjes verder te werken aan herstel. Het beste moment om dit programma te volgen is als je (bijna) klaar bent met reguliere therapie, en klaar bent om de verbinding weer te gaan maken met jou eigen gevoel, en voorzichtig weer stappen te zetten richting de maatschappij. Het programma is geen re-integratie programma maar helpt jou om weer beter in contact met jezelf te komen, waardoor je weer mag gaan voelen en uitvinden waar je in de toekomst naar toe wilt. Met kleine stapjes in de goede richting zal je zien dat je na 12 weken enorme stappen hebt kunnen zetten en ga je met meer (zelf)vertrouwen de toekomst tegemoet.

Wil je meer weten over dit programma? Of wil je je aanmelden?

DSC_6811.jpg