Einddatum 1 april. En nu?

Een mailtje, met een brief, 12 zinnen, voor degene die hem schreef een standaard brief voor ons met verwoestend effect. De afgelopen twee jaar hebben wij ons fulltime ingezet voor Stichting Creatief Herstel. 2 jaar lang hebben wij er alles aan gedaan om de stichting te brengen tot waar het nu is. Twee jaar lang hebben we gewerkt zonder beloning, vrijwillig en met passie. Alles omdat wij wisten en voelden dat dit nodig was! Dat wij iets in handen hebben waarmee we vrouwen écht kunnen helpen. En dat is gebleken. De resultaten liegen er namelijk niet om. De impact die we maken is uniek! En toch kwam daar die mail. “Uw subsidie aanvraag is afgewezen”

De laatste maanden van vorig jaar hebben we hard gewerkt om onze stichting naar het volgende level te tillen. Een professionaliseringslag! Dat was hard werken en niet altijd leuk maar we deden dit met een missie! En nee! We hebben het nooit voor het geld gedaan en daar gaat het ons nog steeds niet om. Maar ook wij hebben een hypotheek te betalen en kinderen te onderhouden. Het vrijwillig werken houdt ergens op en helaas is ons einde nu echt in zicht! Wij zijn verslagen, verdrietig en hebben tijd nodig om te voelen en na te denken over hoe nu verder. Stichting Creatief Herstel is ons kindje. Maar het is meer dan dat. Het is een levensmissie ons levenswerk. Alles wat wij hebben te bieden zit in deze mooie stichting en we hadden zo gehoopt hier vele vrouwen mee te bereiken!

Dit was afgelopen januari! Hoe is het nu?

Zoals we met jullie deelde maakten we een strijdplan om €20.000,- in te zamelen om Stichting Creatief Herstel dit jaar zonder zorgen te kunnen laten draaien.

Van alle kanten stroomden er donaties binnen. Diverse vrouwen uit onze community organiseerde acties om geld in te zamelen. De gemeente Zeist steunde ons met een aanmoedigings financiele injectie. En er melden zich maar liefst 35 mensen aan voor onze club van 100.

Overspoeld door liefde, aanmoediging en hulp gingen we de strijd aan met als doel om 1 april het volledige bedrag binnen te hebben.

Heb jij ons geholpen op welke manier dan ook? Dan zijn we jou ontzettend dankbaar!

Tussenstand!

Vandaag 1 april maken we de tussenstand op. En die is maar liefst €15.106,-. En ja, we hebben de €20.000,- niet behaald, maar dit bedrag is voldoende om voor ons de sprong te wagen. Er staan nog zoveel plannen op stapel, diverse fondsen zijn aangevraagd. We gaan ervoor!

En nu? Maandag 12 april start er een volle groep weer in ons atelier. Dinsdag 18 mei de volgende groep. In Limburg start de 1e groep op dinsdag 6 april. De jongerengroep loopt momenteel en gaan we verder uitbreiden. We zijn bezig met een groep voor mannen. En er volgt een 3e vestiging. In het najaar starten we een plantenasiel in ons atelier en willen we 1 dag in de week gaan gebruiken om ons atelier als inloophuis te gaan gebruiken voor mensen met psychische klachten. Kortom! Plannen genoeg. Wij gaan ervoor en we hopen dat jullie ons blijven volgen en aanmoedigen!

Wil je meer weten over ons programma of je aanmelden? Kijk dan hier.

Wil je met ons gaan samenwerken of wil je ons helpen met jouw diensten klik dan hier.

Wil je ons helpen met een donatie? Klik dan hier.

Liefs Marloes & Ivanka

206 keer bekeken0 reacties